Language Training
English for Hospitality
English for Hospitality is designed especially for people engaged in hospitality industry including airline, hotel and other tourist businesses. The course focuses on major language functions such as greeting, requesting, refusing, suggesting, confirming, and asking questions, with key communication concepts and frequently-used vocabularies. The course consists of 12 intensive episodes as follows:
EP 1 : Greeting and Receiving Guests
EP 2 : Thank You and Farewell
EP 3 : Handing Guest’s Problems and Complaints
EP 4 : Dealing with Guest’s Requests
EP 5 : Giving and Receiving Compliments
EP 6 : Giving Opinions and Instruction
EP 7 : Offering Help and Advices
EP 8 : Giving Directions
EP 9 : Bill Settlements
EP 10 : Telephone Conversations
รูปแบบการอบรม
-
In-house Training
-
สามารถปรับเปลี่ยนเนื้อหาตามความต้องการขององค์กร
-
ค่าใช้จ่าย 60,000 บาท ต่อวัน
-
ขั้นตอนการรับบริการ : ติดต่อแจ้งจุดประสงค์ จำนวนผู้เข้าอบรม เนื้อหาที่ต้องการ เพื่อจัดทำโครงการพร้อมรายละเอียดการอบรมพร้อมใบเสนอราคา
