top of page

Language Training

English for Hospitality

English for Hospitality is designed especially for people engaged in hospitality industry including airline, hotel and other tourist businesses. The course focuses on major language functions such as greeting, requesting, refusing, suggesting, confirming, and asking questions, with key communication concepts and frequently-used vocabularies. The course consists of 12 intensive episodes as follows:

 

EP 1 : ​​Greeting and Receiving Guests

EP 2 : ​​Thank You and Farewell

EP 3 : ​​Handing Guest’s Problems and Complaints

EP 4​​ : Dealing with Guest’s Requests

EP 5​ : ​Giving and Receiving Compliments

EP 6​​ : Giving Opinions and Instruction

EP 7​​ : Offering Help and Advices

EP 8​​ : Giving Directions

EP 9 : Bill Settlements

EP 10​​ : Telephone Conversations

 

รูปแบบการอบรม​

 

  • In-house Training

  • สามารถปรับเปลี่ยนเนื้อหาตามความต้องการขององค์กร 

  • ค่าใช้จ่าย​​  60,000 บาท ต่อวัน

  • ขั้นตอนการรับบริการ : ​ติดต่อแจ้งจุดประสงค์ จำนวนผู้เข้าอบรม เนื้อหาที่ต้องการ เพื่อจัดทำโครงการพร้อมรายละเอียดการอบรมพร้อมใบเสนอราคา

รูมเซอร์วิส
bottom of page